Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

Rețineți că:
Datorită disponibilității sezoniere a florilor cu care sunt concepute aranjamentele prezentate pe site,acestea pot varia in functie de sezon la data evenimentului.
Se pot substitui flori pentru un aranjament similar în stil, calitate și valoare pe un aranjament.
În cazul în care apare o astfel de ocazie, vom depune toate eforturile pentru a înlocui elementul cu o alternativă adecvată.

Cu cat timp in avans se poate plasa o comanda pentru lumanari de nunta si buchete mireasa/nasa,cocarde,aranjamente florale pentru evenimente,etc?

Comanda  pentru  un pachet floral lumanari si buchete se poate plasa  online sau personal  la atelier oricand doriti ,chiar si in ziua de luni a saptamani in care se desfasoara evenimentul d-voastra ,  cel mai devreme cu 6 luni in avans si cel mai tarziu 7 zile in avans inainte de data evenimentului d-voastra,de preferat sa plasati comanda din timp,chiar si din primavara pentru toamna si din iarna pentru vara.Putem prelua comenzi cu 7 zile in avans in limita timpului de lucru disponibil.Va rugam verificati inainte daca este timp disponibil pentru a va putea lucra comanda d-voastra,valabil pentru cine comanda cu 7-10 zile in avans.

 

Cand pot veni la d-voastra pentru a plasa o comanda?

Se poate veni la atelier dupa ce stabilim telefonic o intalnire si ne punem de acord cu un interval orar.

Program  pentru intalniri comenzi ;

Duminica: dupa finalizarea comenzilor ,cu telefon in prealabil,chiar cu o zi in avans pentru a stabili o intalnire si pentru a nu suprapune intalnirile.

Luni : 9:30-19:00 cu un telefon in prealabil,chiar cu o zi in avans pentru a stabili ora de intalnire .

Marti -9:00-14:00

Miercuri : 9:00-14:00

 

Pot comanda 1 buchet ,care este comanda minima?

La florievenimente comanda minima sunt 2 lumanari + 1 buchet idem flori si culori.Se poate comanda 1 buchet cununie civila in conditiile in care cununia este in aceasi saptamana cu nunta ,dar mai sunt si unele cazuri in care puteti comanda,in prealabil trebui verificat telefonic sau pe mail daca se poate prelua o asemenea comanda a unui buchet comanda individuala.

De ce aveti postate pe site lumanari si buchete individual daca nu vindeti individual?

Va multumim pentru intrebare,avem si poze individuale pentru o transparenta a preturilor.Clienti interesati sa cunoasca pret individual a unei lumanari sau a unui buchet comandat in pachet au si aceasta posibilitate,dar nu numai din acest motiv,sunt unele modele care pot fi comandate si individual. Se poate afla care sunt aceste modele printr-o poza atasata a buchetului si o cerere de oferta pe mail.

Livrati si in alte orase?

Livram GRATUIT in Bucuresti in limita timpului disponibil. In afara timpului disponibil livrarea este contra cost 30 lei  Bucuresti 1-2-3-4-5-6!!!!Adresa de livrare trebui sa corespunda unuia dintre aceste sectoare!Pentru a va asigura livrarea gratuita va rugam faceti comanda din timp,din iarna pentru vara.

Livrare in orase si sate apropiate oraselor din jud Ilfov :

Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?

După ce ați găsit aranjamentul florar ideal, pașii pe care trebuie să-i urmați sunt foarte simpli. Dați click pe adaugă în coș din dreptul produsului ales. Apoi dați click pe coșul dumneavoastră de cumpărături, completați datele însemnate cu *, alegeți modalitatea de plată. Puteți face achiziția ca vizitator sau autentificându-vă în contul dumneavoastră. Dacă vă creați un cont pe site-ul florievenimente.ro datele se vor completa automat.
În scurt timp, după plasarea comenzii, un operator vă va contacta pentru a confirma comanda.Comanda trebui sa fie confirmata inainte de a plati un avans!In casuta NOTA sau COMENTARII/DETALI CLIENT  trebui mentionate numar de telefon,datele de pe ID serie,nr,cnp ,necesare pentrut facturare ,ce considerati ca trebui sa ajunga la noi ca si alta informatie decat cele de mai sus mentionate.Puteti scrie alte detali despre florile comandate,ore fixe sau interval orar pt livrare,modificari de culori sau alte mentiuni despre  pachetului floral ales..etc.

În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?

O comandă se livrează în funcţie de intervalul orar pe care îl specificaţi . Livrările se efectuează după ce în prealabil ne punem de acord pentru ziua si ora la care se doreste livrarea, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

In cat timp se lucreaza florile sau cand lucrati aranjamentele,cu cat timp inainte se lucreaza lumanarile si buchetele?

Lumanarile de nunta,buchetele de mireasa/nasa ,aranjamentele florale,cocardele ..etc se lucreaza la comanda, cu  1 zi in avans fata de data evenimentului.Daca evenimentul este vineri ,vom lucra florile joi..sau vineri pentru sambata  sau sambata pentru duminica.Comenzile in schimb se pot da si cu 6 luni in avans.

Cat este avansul pentru o comanda?                                                                                                                                                         ­

Avansul este de 10%, rest de plata integral in ziua evenimentului.

Cum se poate anula o comanda,in ce conditii?

Oricare dintre pachetele comandate ,orice fel de comanda facuta de pe site va avea la baza un contract de prestari servici si o anexa de contract cu serviciile dorite.Acesta se poate completa personal la atelier sau online.

Semnarea documentelor online se va face in urma unei comunicari intre noi si client telefonic,pe mail sau chat,  se va intocmi o cerere de oferta  de catre client ,la care se va raspunde cu oferta de servicii din partea florievenimente.ro,aceasta urmand sa fie confirmata si /sau modificata  de catre client ,oferta ce se va numi anexa de servici parte din contract nr…..,.si impreuna cu plata unui avans prin transfer bancar si semnarea acestor documente  se va intocmi documentatia necesara si se va considera comanda ferma si prompta.Documentatia cum ar fi : anexa servicii,contract,factura avans si bon de casa  se va transmite prin e-mail semnata si stampilata de ambele parti.Va rugam adaugati un nr de telefon la cerere-a on line ,in cazul in care avem nevoie de o discutie rapida pt a lamuri anumite detali nespecificate,.

Si la atelier se poate semna un contract si o anexa de servicii,se va emite un bon de casa  si o factura de avans.Procedura este identica si pentru comanda data la atelier ,numai ca plata avans se va face numerar,nu detinem POS.In general avansul pentru pachete servicii este de 10% din suma totala.

În cazul solicitării anulării de către Cumpărător a unei comenzi  înainte de data livrării,comanda facuta si care are la baza obligatoriu un contract si o anexa de servicii la contract , acestuia nu i se va returna avansul .Clauza este valabila si este parte integrata in contract.Clientul, inainte de semnarea contractului va lua cunostiinta de aceasta clauza si nu numai,iar clientul va trebui sa ne informeze cu minim 7 zile in avans de la data evenimentului.

Conform OUG 34/2014 buchetele şi aranjamentele vândute de site-ul florievenimente..ro nu se returnează fiind încadrate la categoria produse perisabile.

Cum se plateste o comanda?

Plata serviciilor conform acestor Termeni și Condiții se poate face prin două modalități simple:

  1. Prin transfer bancar în contul: RO20RNCB0065090021410001-dupa confirmarea comenzi d-voastra pe mail .
  2. Numerar, la ridicarea sau livrarea comenzii.

Sunt taxe suplimentare?

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Pe site-ul florievenimente.ro nu există așa numitele taxe ascunse.

Se poate emite factură?

Desigur. Pentru aceasta optiune trebui selectat de catre dvs, din formularul de comandă de pe site, această opţiune şi să completaţi datele necesare facturării. Factura proforma o veţi primi în format electronic.Factura finala se va primi dupa confirmarea comenzi d-voastra de catre un angajat florievenimente.ro.

Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu e găsită la adresa de livrare?

La plasarea online a comenzii puteţi selecta dvs intervalul orar preferat de livrare între care credeţi că persoana căreia îi sunt destinate florile va fi la adresa menţionată Livrarea se va face în cursul zilei pe care o specificaţi în formularul de comandă.
În cazul în care, totuși, destinatara/ul nu este la adresa de livrare, se procedează astfel: curierul nostru livrează florile unei alte persoane aflate la adresă: de exemplu, unei rude, care va semna în semn de primire, cartonaşul de livrare. O altă variantă este trimiterea din nou a buchetului/aranjamentului într-o altă locatie, respectiv oră, stabilite de comun acord cu dvs sau persoana destinatară. În acest caz, costurile celei de-a doua livrări sunt suportate de către client.

Care sunt condițiile de întreținere pentru aranjamentele florale?
Cu cât tija unei flori este mai scurtă şi are mai puţine frunze, cu atât floarea rezistă mai mult. La aranjamentele în vas sau coș realizate în burete floral, e recomandat ca acestea din urmă să fie udat la 2-3 ori. Aşezaţi aranjamentul departe de surse de căldură sau de lumină.

Se pot comanda flori funerare online?

Da. Realizăm buchete funerare, aranjamente funerare în vas, foarte frumoase, aranjamente funerare pentru sicriu, jerbe şi coroane şi coroniţe funerare.