Rețineți că:
Datorită disponibilității sezoniere a florilor cu care sunt concepute aranjamentele prezentate pe site,acestea pot varia in functie de sezon la data evenimentului.
Se pot substitui flori pentru un aranjament similar în stil, calitate și valoare pe un aranjament.
În cazul în care apare o astfel de ocazie, vom depune toate eforturile pentru a înlocui elementul cu o alternativă adecvată.
Cu cat timp in avans se poate plasa o comanda pentru lumanari de nunta si buchete mireasa/nasa,cocarde,aranjamente florale pentru evenimente?
Comanda pentru un pachet floral lumanari si buchete se poate plasa online sau personal la atelier, cel mai devreme cu 6 luni in avans si cel mai tarziu 7 zile in avans inainte de data evenimentului dumneavoastra. Este de preferat sa plasati comanda din timp, chiar si din primavara pentru toamna si din iarna pentru vara.Putem prelua comenzi cu 7 zile in avans in limita timpului de lucru disponibil. Va rugam verificati inainte daca este timp disponibil pentru a va putea lucra comanda dumneavoastra, valabil pentru cine comanda cu 7-10 zile in avans.
Cand pot veni pentru a plasa o comanda?
Cel mai simplu este sa plasati comanda online cu un avans de minim 10%, rest de plata in ziua evenimentului la livrare sau ridicare in functie de cum alegeti.
Se poate veni si la atelier dupa ce stabilim telefonic o intalnire si ne punem de acord cu un interval orar.
Program pentru intalniri comenzi: De luni pana duminica cu un telefon in prealabil pentru a stabili de comun acord ziua si ora cand ne putem intalni,altfel incat sa evitam situatia in care suntem la alte evenimente si nu este nimeni disponibil la atelier.
Pentru informatii suplimentare puteti apela 0723355649 sau pe mail: office@organizam-vise.ro, facebook:florievenimente.ro sau whatsapp 0723355649
Pot comanda 1 buchet, care este comanda minima?
La florievenimente comanda minima sunt 2 lumanari + 1 buchet idem flori si culori. Se poate comanda si 1 buchet sau 2 lumanari separat pe baza unei cereri de oferta, pretul fiind diferit comparativ cu ofertele de pachete de pe site.
Livrati si in alte orase?
Momentan putem livra doar in Bucuresti si Ilfov. In cazul in care nu doriti livrare, aranajmentele se pot ridica de la atleier.
Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?
După ce ați găsit aranjamentul florar ideal, pașii pe care trebuie să-i urmați sunt foarte simpli. Dați click pe adaugă în coș din dreptul produsului ales. Apoi dați click pe coșul dumneavoastră de cumpărături, completați datele însemnate cu *, alegeți modalitatea de plată. Puteți face achiziția ca vizitator sau autentificându-vă în contul dumneavoastră. Dacă vă creați un cont pe site-ul florievenimente.ro datele se vor completa automat. În scurt timp, după plasarea comenzii, un operator vă va contacta pentru a confirma comanda.
Comanda trebui sa fie confirmata inainte de a plati un avans!In casuta NOTA sau COMENTARII/DETALII CLIENT trebui mentionat numar de telefon,datele de pe CI serie,nr,cnp ,necesare pentrut facturare si orice alta informatie decat cele mai sus mentionate pe care o considerati necesara. Puteti scrie alte detali despre florile comandate,ore fixe sau interval orar pt livrare,modificari de culori sau alte mentiuni despre pachetului floral ales.
În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?
O comandă se livrează în funcţie de intervalul orar pe care îl specificaţi. Livrările se efectuează după ce stabilim în prealabil ziua si ora la care se doreste livrarea, indiferent de modalitatea de plată aleasă.
In cat timp se lucreaza florile sau cand lucrati aranjamentele? Cu cat timp inainte se lucreaza lumanarile si buchetele?
Lumanarile de nunta, buchetele de mireasa/nasa ,aranjamentele florale,cocardele se lucreaza la comanda, cu 1 zi in avans fata de data evenimentului.Daca evenimentul este vineri, vom lucra florile joi sau vineri pentru sambata sau sambata pentru duminica. Comenzile in schimb se pot da si cu 6 luni in avans.
Cat este avansul pentru o comanda?
Avansul este de minim 10%, restul de plata integral in ziua evenimentului numerar la livrare sau ridicare de la sediu!
Cum se poate anula o comanda,in ce conditii?
Oricare dintre pachetele comandate ,orice fel de comanda facuta de pe site va avea la baza un contract de prestari servicii si o anexa de contract cu serviciile dorite. Acesta se poate completa personal la atelier sau online.
Semnarea documentelor online se va face in urma unei comunicari intre noi si client telefonic,pe mail sau chat, se va intocmi o cerere de oferta de catre client, la care se va raspunde cu oferta de servicii din partea florievenimente.ro, aceasta urmand sa fie confirmata si /sau modificata de catre client, oferta ce se va numi “anexa de servicii” parte din contract nr….., si impreuna cu plata unui avans prin transfer bancar si semnarea acestor documente se va intocmi documentatia necesara si se va considera comanda ferma si prompta.Documentatia cum ar fi : anexa servicii,contract,factura avans si bon de casa se va transmite prin e-mail semnata si stampilata de ambele parti.Va rugam adaugati un nr de telefon la cererea on line, in cazul in care avem nevoie de o discutie rapida pt a lamuri anumite detali nespecificate.
Si la atelier se poate semna un contract si o anexa de servicii, se va emite un bon de casa si o factura de avans. In general avansul pentru pachete servicii este de minim 10% din suma totala.
În cazul solicitării anulării de către Cumpărător a unei comenzi înainte de data livrării, comanda facuta si care are la baza obligatoriu un contract si o anexa de servicii la contract, acestuia nu i se va returna avansul .Clauza este valabila si este parte integrata in contract. Clientul, inainte de semnarea contractului va lua cunostiinta de aceasta clauza si nu numai,i ar clientul va trebui sa ne informeze cu minim 7 zile in avans de la data evenimentului.
Conform OUG 34/2014 buchetele şi aranjamentele vândute de site-ul florievenimente.ro nu se returnează fiind încadrate la categoria produse perisabile.
Cum se plateste o comanda?
- Plata serviciilor conform acestor Termeni și Condiții se poate face prin două modalități simple:
- Prin transfer bancar
- Numerar, la ridicarea sau livrarea comenzii.
Sunt taxe suplimentare?
Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Pe site-ul florievenimente.ro nu există taxe ascunse.
Se poate emite factură?
Desigur. Pentru aceasta optiune trebui selectat de catre dvs, din formularul de comandă de pe site, această opţiune şi să completaţi datele necesare facturării. Factura proforma o veţi primi în format electronic.Factura finala se va primi dupa confirmarea comenzi d-voastra de catre un angajat florievenimente.ro.
Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu e găsită la adresa de livrare?
La plasarea online a comenzii puteţi selecta dvs intervalul orar preferat de livrare între care credeţi că persoana căreia îi sunt destinate florile va fi la adresa menţionată Livrarea se va face în cursul zilei pe care o specificaţi în formularul de comandă. În cazul în care, totuși, destinatara/ul nu este la adresa de livrare, se procedează astfel: curierul nostru livrează florile unei alte persoane aflate la adresă: de exemplu, unei rude, care va semna în semn de primire, cartonaşul de livrare. O altă variantă este trimiterea din nou a buchetului/aranjamentului într-o altă locatie, respectiv oră, stabilite de comun acord cu dvs sau persoana destinatară. În acest caz, costurile celei de-a doua livrări sunt suportate de către client.
Care sunt condițiile de întreținere pentru aranjamentele florale?
Cu cât tija unei flori este mai scurtă şi are mai puţine frunze, cu atât floarea rezistă mai mult. La aranjamentele în vas sau coș realizate în burete floral, e recomandat ca acestea din urmă să fie udat la 2-3 zile. Aşezaţi aranjamentul departe de surse de căldură sau de lumină.
Se pot comanda flori funerare online?
Da. Realizăm buchete funerare, aranjamente funerare în vas, aranjamente funerare pentru sicriu, jerbe şi coroane şi coroniţe funerare.